Den som får leve

Categories H bok

Boktittel: Den som får leve (Nummer 4 i serien om D.D.Warren)

Bilderesultat for den som får leve lisa gardner

Forfatter: Lisa Gardner

 

Innhold: Boka handler om en familie som har blitt drept. Er den døde, psykisk syke sønnen den skyldige? Eller kanskje faren i familien? Eller noen helt andre… D.D.Warren er fast bestemt på å løse saken. Vi får høre om hverdagen til flere ulike barn med psykiske lidelser. Den får deg til å spørre deg selv om alle mennesker egentlig er gode på bunnen?

 

Min mening: Dette var en creepy thriller/krim fra første stund. Jeg var facinert, forferdet og spent på fortsettelsen; en ganske god kombo med andre ord! Jeg liker fremdeles ikke etterforskeren i denne serien; men både de andre karakterene og historien er verdt tiden! 

 

Terningkast: 5. Spennende og nervepirrende Jeg anbefaler boka til deg som tåler litt blod, gørr og grining. 

Jeg anbefaler også Rett bak deg av samme forfatter.

BildeKilde

0 kommentarer

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *