Pretty Baby

Categories H bok

Boktittel: Pretty Baby

"Pretty baby - hvor langt er du villig til å gå?" av Mary Kubica

Forfatter: Mary Kubica

 

Innhold: Heidi Wood er medfølende. Så da hun ser en tenåringsjente med en baby sitte alene på togstasjonen, prøver hun å hjelpe. Men hvor mye vet hun egentlig om den unge Willow, som ikke vil dele noe om seg selv? Og hvor lurt er det egentlig å åpne hjemmet sitt for en fremmed?

Min mening: Jeg hørte boka som lydbok. Den tar opp tema som tillit, barnløshet, nervøse sammenbrudd, midhandling og omsorg. Den var nokså interessant, men gav meg ikke “MÅ lese videre-følelsen.” Hovedpersonen er litt slitsom tid tider. 

Terningkast: 4. Anbefales til deg som liker en litt spennende roman om trofasthet og hemmeligheter. 

Jeg anbefaler heller Fortidens skygger av samme forfatter. Det var derfor jeg begynte å lese bøker av Mary Kubica, men ingen andre har målt seg med den. 

BildeKilde

0 kommentarer

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *