Nattmarkedet i Hua Hin

Categories G Reise og ferie

 

I utgangspunktet kjente jeg at jeg var veldig skeptisk til denne maten. Men ettersom jeg har forstått er det ganske trygt: Ofte kortreist sjømat, som i tillegg blir godt stekt på høy temperatur. Det er nok allikevel ikke alt jeg tør å begi meg ut på… 

Det er enormt mye god og spennende frukt her. Min nye favoritt er den gule mangoen! Den har en skikkelig god, litt syrlig smak, og er mye enklere å spise enn den vi har hjemme. 

En annen ting som er artig å prøve er duran, som er kjent for å lukte grusomt, men det er allikevel en veldig populær frukt her nede. 

 

Jeg storkoser meg med maten her nede. Det er vanvittig mye godt å få tak i! 

 

Her ble maten min sendt ned fra kjøkkenet med en egen heis: gøy! 

2 kommentarer

2 thoughts on “Nattmarkedet i Hua Hin

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *