Å komme seg ut

Categories B opplevelser og hverdagsliv

Naturen i Norge er jo helt fantastisk! 

 

 

En fordel med å jobbe på småskolen i år, er at vi går en del tur. Da får jeg unnagjort jobb og aktivitet på samme tid. Også er det utrolig kjekt å lære småtassene om naturen underveis 🙂 Jeg er den læreren som sier “Visste du at dette bladet er spiselig?” Eller “Vet du hva denne blomsten heter?” 

Men nå har jeg jobbet min siste dag for dette skoleåret, og gått min siste tur i Norge denne måneden. For nå settes nesen mot Thailand. Jeg har prøvd å forhåndspublisere noen innlegg, slik at bloggen ikke dør ut dersom vi mangler nett der nede. Til vi ses igjen: Ha en nydelig sommer, og ta deg en liten tur ut 🙂 

0 kommentarer

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *