Tysklandsturen

Categories G Reise og ferie

Forrige helg var jeg som nevnt i Tyskland sammen med konfirmantene. Her har jeg samlet et lite knippe bilder fra turen. 

En av dagene var vi i Heide Park; en fornøyelsespark i Soltau. Det er veldig stas, og jeg kjedet meg ikke, selv om det er tredje gangen jeg er der… 

 

 

Vi hadde flere møter med herlig lovsang, inspirerende taler, og godt åndelig felleskap! 

 

Det var utrolig herlig å komme seg bort en helg og gjøre noe helt annet. Selv om det er litt stress med all reisingen, er det noe forfriskende med å bryte litt opp i rutinen… 

Vi var ufattelig heldige med været på turen! Det var godt over 20 grader og sol mesteparten av tiden. Og jeg ble til og med solbrent de dagen vi var i Heide Park. Det føltes som en liten forsmak på sommeren, og det var helt himmelsk! 

 

Jeg gleder meg masse til flere reiser i år. Nå er vi i prosessen med å kanskje bestille en lengre tur; jeg er kjempespent! 😀 

 

Her er hele gjengen med tentro-elever fra flere kommuner i nærområdet 🙂 Tentro er pinsemenighetens alternativ til konfirmasjon. Elevene deltar i trosopplæring, og får muligheter til å erfare Gud, og ta et bevisst og informert valg om å følge Jesus. 


Takk for turen 🙂 

0 kommentarer

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *