Litt forskjellig

Categories B opplevelser og hverdagsliv

1. For det første: Jeg har vært i Tyskland! 

Jeg fikk være med som leder på konfirmant-tur med 19 flotte ungdommer og et par ok+ ledere. Mer derfra kommer nok etterhvert, men det var herlig med ei helg borte; gjøre noe annet, og se litt nytt! Rett og slett forfriskende 🙂 

2. Jeg skal studere til høsten! Nå har jeg blitt godkjent av både kommunen og av utdanningsdirektoratet. Jeg venter enda på siste klarsignal (bekreftelse fra studiested), men hvis jeg har forstått det rett, er det nesten vanntett å komme inn. Jeg skal studere deltid på nettet mens jeg fortsetter i jobben på skolen. Faget jeg skal studere, er norsk som andrespråk. Det kommer nok til å bli veldig relevant for den jobben jeg gjør, og jeg tror jeg kommer til å lære masse! Dessuten er vi to som studerer sammen, og det blir nok også veldig kjekt 🙂 Eksamen skal vi ta i Bergen, og det er jo ikke feil med en liten utflukt heller. 🙂

 

3. Et lite syprosjekt som ikke fortjente sitt eget innlegg, men som er ganske ok allikevel. Dette er en bitering som er fin til en ekstra-gave til noen som nettopp har fått barn (jeg opplever et rush for tiden!) Se hvordan du syr dem HER

4. Jeg er utrolig takknemlig for at jeg har en del flerkulturelle venner! Det er utrolig kjekt å bli kjent med nye folk, spennende kulturer, og mye deilig mat. Her var jeg i barselselskap til en syrisk familie. Utrolig kjekt med masse mat, dans, og moro 🙂 

Så her er det mange jern i ilden nå om dagene! Plutselig har det blitt vår, og sommeren er innen rekkevidde. Tiden fremover går alltid veldig fort, og jeg gleder meg masse til alt som ligger foran. 

0 kommentarer

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *