The Good Girl

Categories H bok

“I’ve been following her for the past few days. I know where she buys her groceries, where she has her dry cleaning done, where she works. I don’t know the colour of her eyes or what they look like when they’re scared. But I will.”

 

Boktittel: The Good GirlBilderesultat for the good girl

 

Forfatter: Mary Kubica

 

Innhold: Mia forsvinner en dag uten et spor. Vi får høre historien om hennes kidnapping i fra før og etter det skjedde, men vi hele tiden nærmer oss hva som egentlig gikk for seg. Historien blir vekselvis fortalt av Eve; Mias mor, Gabe, en politietterforsker, og Collin; kidnapperen. 

 

Min mening: Jeg hørte boka på lydbok. Det var noe forvirrende; kanskje litt fordi den var på engelsk, hadde ulike fortellere, og hoppet att og fram i tid. Jeg synes også at den var litt for lite creepy og skummel til å kalles en thriller. Men bortsett fra dette, var det ei ganske god bok om at folk har flere sider enn de du ser med første øyekast.

Terningkast: 4. Anbefales for deg som liker et mysterium, og interessante karakterer. Jeg anbefaler enda mer Mary Kubicas bok Don’t you cry, som jeg gav en sekser! 

BildeKilde

0 kommentarer

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *