Trengte en ny veske…

Categories A Hobby

Jeg har lenge vært på utkikk etter en ny veske… Den forrige jeg kjøpte var fra Primark i London i sommer. Den har vært god den, men nå konka glidelåsen ut – etter kun noen få måneders bruk. Så da bestemte jeg meg rett og slett for å sy en selv. Jeg har jo brukt ryggsekken jeg sydde kjempemye! 

Som sagt, så gjort! Jeg fant en veldig nyttig Youtube-video til å hjelpe meg i gang (se den HER) Selvsagt kunne jeg ikke følge oppskrifta heelt, (ville ha glidelås i), så det skapte noen problemer. Men jeg ble allikevel fornøyd med resultatet, og har brukt den en hel del siden det 🙂 

 

 

Blir bare mer og mer glad i det blomstete stoffet – som jeg har kjøpt på IKEA! Det gråe stoffet er rester av gardinene våre (avklipp), så det kan vel nesten kalles redesign! 

4 kommentarer

4 thoughts on “Trengte en ny veske…

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *