Hjemmesydd fintopp av rester

Categories A Hobby

Et av mine problemer i klesveien er at jeg har veldig få fine topper; de fleste er helt enkle singletter, t-skjorter, eller gensere. Og noen dager føles det bare bedre å pynte seg litt mer, uten å ryke på et skjørt. Så da hoppet jeg på et prosjekt for å bli kvitt litt restestoff, og sydde denne toppen her! 

 

Jeg trodde egentlig det var bare en liten rest igjen av stoffet etter at jeg sydde kjole siste studieåret mitt. Men det var faktisk en hel del! Jeg var litt spent på hvordan det skulle gå med dette “vanskelige” silke-aktige stoffet når mønsteret egentlig var beregnet på stretch, men det gikk egentlig overraskende bra! Eneste jeg er misfornøyd med er utringningen som ble en anelse skeiv… 

2 kommentarer

2 thoughts on “Hjemmesydd fintopp av rester

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *