julegaver laget

Categories A Hobby

Det er alltid moro når man kan gi bort noe hjemmelaget til jul! Ikke alle ønsker seg hjemmelagde ting, men noen ser ut til å like det 🙂 

Først ut er denne hettegenseren. Den sydde jeg til niesa mi. Jeg har en lik selv i et annet stoff, og den er kjempegod, fin og behagelig. Håper den falt i smak 🙂

 

Denne strikkelua ble strikket med utgangspunkt i klomelome sitt mønster på Kjekkaslue. Slike kommer jeg sikkert til å strikke flere av i fremtiden! Fort gjort, og veldig søte 🙂 

 

 

Til sånne som du ikke vet hva du skal gi til kan det være fint med en gavekurv! Jeg sydde tre slike i år, og fylte med sjokolade, julesnacks, kluter, kaffe, og lignende. De kan også fylles med for eksempel toalettartikler (såpe, shampo, ørepinner osv), eller kaker. 

 

Og så sydde jeg t-skjorter til tre av nevøene mine. 

Nå håper jeg alt passer, og at de synes det er greit å få noen hjemmelagde gaver! Nå blir det nok enda mer sying til meg selv fremover 🙂 

0 kommentarer

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *