Før og etter julestemning

Categories C Hus, hjem og hage

Her er litt bilder fra før og etter vi pynta stua med julepynten! 

Jeg elsker den følelsen som kommer når de røde gardinene er på plass inne, og de nydelige julelysene lyser ute. Nå har vi nettopp fått opp juletreet i dag, og skal få pyntet det! Jeg vet at mange synes det er tidlig. Men vi skal reise bort før jul, og vil glede oss over treet noen dager før vi reiser 🙂 

Her er FØR:

Jeg var skeptisk til om det røde kom til å krasje helt med alt det mint-grønne. Men var ikke het klar til en sølv-og-hvit-jul heller…

Og her er ETTER:

 

 

Nå er jo ikke akkurat mint og rød en naturlig kombo i mine øyne. Men det ble ikke så kræsj som jeg fryktet heller! Vi sier oss fornøyde, og nyter julestemningen, i alle fall 🙂

Avocadotreet ser smashings ut i kroken, ikke sant? 🙂 

Hva hadde du gjort? Synes du det funker med rødt i vår ny-oppussede mint-stue? 🙂

1 kommentar

1 thought on “Før og etter julestemning

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *