Hjemmesydd kosebukse!

Categories A Hobby

Det er en stund siden jeg sydde denne buksa nå, men den blir fremdeles brukt masse! Den er utrolig behagelig, var grei å sy, og igjen; Jeg bare digger hvor behagelig den er! 

Jeg kjøpte stoffet i London i sommer, så prisen var ikke så ille. Kanskje 150kr for materiellene. PS: For tiden ser jeg på Symesterskapet på NRK. Det anbefales! I episode 1 lager de bl.a. kosebukse til seg selv. Se episoden HER.  Min er nok ikke like stilig og fancy. Men jeg koser meg i hvert fall 🙂

 

4 kommentarer

4 thoughts on “Hjemmesydd kosebukse!

  1. Hei Ingrid, Har nå lest alle innleggene siden sist jeg var innom, men kommenterer bare på dette. Så kjekk kosebukse du har sydd, og i tillegg flotte luer. Håper du får solgt masse på messa du skal på ellers blir det fine julegaver om du har noen i rett alder. Ja, går mye tid å gjøre klart det man skal sy. Jo bedre det arbeidet er gjort, jo lettere går resten. Når det kommer til tur, så må jeg bare sette seg mål om trening tror jeg og finne ut fra uka til uke hvilke dager det passer best. Gjør jeg det, og setter opp flere treninger i starten av uka, så er det ikke så uoverkommerlig å nå tre treninger i løpet av uka. Trener fortsatt mest utendørs, men har vært så fint, men har mulighet å trene inne også og bruker det på de kaldeste dagene.

  2. fjellgeitbundingen: Takk for kommentar 🙂
    Ja, fikk solgt litt! Men er en del til julegaver også. Skal donere litt til flyktninger av det som ikke passer noen av mine 🙂

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *