Et superseint innlegg med halloween-snacks og diverse

Categories S Mat

 

 

På halloween i år hadde jeg LIFEgruppe hjemme hos meg. Vi snakket om det overnaturlige – og hva bibelen sier om det. Og i den anledning fikk jeg lekt meg litt med småskummel snacks! Det skulle være glutenfritt, så da var det enda viktigere å være kreativ 🙂 

Monsterne laget jeg av epler, nugatti, peanøttsmør, solsikkekjerner, jordbær og kakepynt til øyne. 

Jeg bakte “Mygla monsterbæsj” (Brownie-cookies), og laget noen glutenfrie edderkoppcookies pyntet med sjokolade og kakepynt. 

 

Haha, jeg synes det er moro å prøve seg litt frem, og være litt kreativ med maten. Selv om akkurat det ikke skjer så veldig ofte 😛 

For tiden ligger jeg laaangt etter med bloggingen. Mye hobby og mye lesing har gjort at jeg har nedprioritert å blogge, så innleggene samler seg opp på minnebrikka (både på kamera og i hodet). Jaja. Kanskje noen kan bli inspirert til neste halloween 🙂 Ellers er det jo ikke noe galt med monster-epler til hverdags, heller!

0 kommentarer

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *