Helt ærlig? Har du noen gang…

Categories B opplevelser og hverdagsliv

Skulket skolen? Aldri før videregående. Men det ble noen tysktimer et par ganger. Èn gang skulket jeg en hel dag for å være sammen med kjæresten uforstyrret (haha!). Skulket aldri på universitetet, så tror bare jeg fikk litt dårlig påvirkning på VGS.

Hatt et kallenavn? Nesten ikke. Men jeg har ei som av og til kaller meg “Urdis” – men hun vet at jeg ikke liker det 😛 Urdis kommer fra pikenavnet mitt “urdal” 🙂

Vært våken i 24 timer? Såvidt. Men har et veldig godt sovehjerte, så det er ytterst sjelden selv om jeg planlegger det…

Vært på tv eller radio? Ja, TV. Var på TV-vest en gang, og leste et dikt jeg hadde skrevet på barneskolen (jeg vant diktkonkurransen!) Og èn gang til der jeg ble intervjuet på “Gøy på landet” og sa litt om hjembygda vår. 

Jukset på en prøve? Nei, det tror jeg ikke. Men har ni-øvd klokka fire om morgenen. 

Ved et uhell sagt “elsker deg” til en person? Nei…

Sovet i skogen, under åpen himmel? Ja, i Hammock 🙂

Fått en farlig allergisk reaksjon? Nei, men har hatt mange ubehagelige dager… 

Kalt kjæresten for feil navn? Ja, men da er det stortsett broren min, eller “pappa” jeg kaller ham 😛 

Grått i offentligheten i voksen alder? Ja. Men gråter veldig sjelden. Husker jeg gråt i Brasil da en gutt døde, og de fortalte det til alle de andre barna på senteret. Da jeg så de triste, fortvilede barna klarte jeg ikke holde det inne. 

Møtt en kjendis? Jaaa, men ikke noen som er verd å nevne.

Brukket et ben? Nei! Jeg er enten for forsiktig, eller har sterke bein 🙂

Fikk inspirasjon og spørsmål til dette innlegget fra Victoria

0 kommentarer

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *