Klatreparken på helgøya

Categories E Natur og Turer

Klatreparken på Helgøya ligger kun en femten minutter lang kjøretur fra der pappa bor. Så når vi var på ferie der, tok vi turen innom. Og for min del må jeg si at den overgikk all forventning! 

På bare noen timer fikk jeg oppleve hjertebank og frykt, mikset med mestring og enormt adrenalin. Det var helt utrolig moro, og absolutt verdt pengene! Dersom du har en lignende klatrepark i nærheten, anbefaler jeg deg virkelig et besøk! 

Vi endte opp tilbake igjen tre dager senere for å ta noen flere løyper. Så nå har vi tatt alle utenom den letteste og den vanskeligste. Får trene litt til neste år, så tror jeg at jeg kan klare den mest utfordrende stien også… 

Klatrer i egensydd t-skjorte! 😀 

Sjekk løypene, da! Høye, luftige, og langt i fra stødige!

Lillebror Anders

Gøy med zipline! De på bildene er nokså små, men vi tok også Norges lengste zipline, som er 430meter lang! Det var stas 🙂

Har ikke enda fått Thomas sine bilder, og tok ikke så mange selv. Men disse gir et lite inntrykk. Og klatrepark anbefales på det varmeste! Gøy, utfordrende, og god trening. 

3 kommentarer

3 thoughts on “Klatreparken på helgøya

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *