Starting to loose my mind

Categories O interessa

Vet ikke helt om det er varmen, forventningen til ferie, eller bare at jeg er litt overarbeidet. Men nå kjenner jeg at hodet mitt ikke henger helt med på jobb lenger! 

For det første gav jeg de samme leksene denne uka som sist uke til den ene språkgruppa mi. For det andre glemte jeg en time på torsdag (jeg hadde klargjort meg til litt smårydding, og så gå hjem da en lærer kom å hentet meg). For det tredje glemmer jeg alle mulige småting. Som at elever er på tur i dag, eller hvem som har reist til Polen, eller hvem som var syk i går (og dermed ikke kan for at han har glemt leksene sine). Hukommelsen er med andre ord hardt rammet. Så nå går jeg bare på reservemodus til onsdag, prøver å gjøre litt kjekke/lavterskel ting uten å la det gå på bekostning av elevenes læring. 
 

Det er mange som “klager” på lærernes lange ferie. Men tro meg: den trenger vi. Dessuten er det ikke ferie. Det er avspasering, siden vi jobber litt lengre uker enn mange andre yrker (og de har jo ikke penger til å betale overtid!). Så. Da var det sagt. God ferie, alle dere studenter! (savner nesten det livet litt nå!)

0 kommentarer

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *