Tidlig morgen og “valpesjuk” :)

Categories B opplevelser og hverdagsliv

I dag våknet jeg klokka halv seks. 05.30, der altså. Jeg vet ikke om det var fordi senga var så tom. Eller kanskje fordi allergien plaget meg i søvne. Uansett var det ingen mulighet for å sovne igjen. Så jeg startet dagen. 

Nå begynner jeg å bli nokså klar for sommerferie, egentlig. Det er enda tre uker igjen, men ting er veldig greit på jobb for tiden! Det er stor forskjell fra dag til dag, men på det jevne, er ungene greie, og jobben meningsfull! 

I natt har Thomas reist på “guttetur” til Sverige. Så det er litt merkelig tomt i huset. Men det kan nok være godt også. Planen for i ettermiddag er tur med ei venninne, og så besøk hos ei annen venninne. 

I mellomtiden må jeg bare meddele at vi er litt på utkikk etter valp. Du kjenner ikke tilfeldigvis noen som har kull med for eksempel mellompuddel som snart er leveringsklare? 🙂

 

3 kommentarer

3 thoughts on “Tidlig morgen og “valpesjuk” :)

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *