DIY Bomberjakke

Categories A Hobby

En helg er forbi, og jeg har nokså tett program de neste to dagene. Men jeg ville dele bildene av denne bomberjakken som jeg sydde nylig. Den ble sydd sammen med Hanna! Vi har virkelig funnet en felles interesse nå, og er i gang på neste fellesprosjekt! 

Mønsteret er fra Stoff og Stil, stoffet kjøpte jeg i Marokko, så denne jakken betalte jeg kun 60kr for stoffet til! Det er ganske moro. Jeg har til og med en slump med rester som jeg kan bruke til noe annet. Jeg digger virkelig stoffet: både mønsteret, men også hvordan det føles. Denne jakken er jeg faktisk kjempefornøyd med, så den vil nok bli mye brukt 🙂

Hva driver du med på håndarbeidsfronten? 🙂
 

10 kommentarer

10 thoughts on “DIY Bomberjakke

  1. Fantastisk flotte jakker. Jeg er helt imponert over hva du får til å sy 🙂 Passet deg så perfekt også. Virkelig gøy. På håndarbeidsfronten har jeg laget kort til konfirmasjon, strikket på kofte, holder på med masse uten framdrift. Må vel sluttføre noe snart 🙂

  2. fjellgeitbundingen: Ja, det er kjedelig når man ser lite fremgang… Men desto gøyere når et stort prosjekt blir ferdig, da! 🙂

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *