Babybukse sydd

Categories A Hobby

Jeg er inne i en skikkelig syperiode nå! Det tar litt tid fra jeg syr noe, til det havner på bloggen. Sjekk gjerne også Instagram (ingrid0123) hvor jeg legger ut litt raskere, og litt andre ting. Jeg har sydd en del barneklær (nesten ferdig med èn body til som kommer på bloggen senere). Men nå har jeg også startet på mange prosjekter til meg selv: Kjole, jakke og bukse!

Problemet er at jeg syr dem sammen med forskjellige folk, så kan ikke gjøre det ferdig før de har tid. Litt frustrerende, men også veldig gøy å dele et prosjekt med noen andre 🙂 

Men dette innlegget handler om den søte, lille buksa jeg sydde for en liten stund siden. Jeg angrer litt på plasseringen av hjertet, men det er første gang jeg applikerer noe på en sånn bukse, så jeg var veldig usikker på hvor det ville havne. Jeg driver å ferdigstiller en matchende body, så dette skal bli et helt sett 🙂 

 

Jeg fikk brukt noe mer av det rosa stoffet som er igjen etter kjolen jeg sydde til meg selv, og et “joggebuskestoff” som jeg begynte å sy en genser av – men feilet totalt! Nå skal det heller brukes til sånne småprosjekter som dette, har jeg tenkt 🙂 
Det jeg gleder meg mest til nå, er å få ferdig kjolen jeg driver med. Kanskje blir det en passende 17.-mai-kjole?? 🙂 

3 kommentarer

3 thoughts on “Babybukse sydd

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *