Spisestua – oppussing

Categories C Hus, hjem og hage

Jeg føler vi har holdt på med oppussing i laaange tider nå. Og det har vi vel egentlig også. Vi reiv kjøkken og stue første uka i Januar. Men nå har det vært “nesten ferdig” veldig lenge. Vi venter enda på peisens ankomst  (som har blitt utsatt for tredje gang til kanskje-neste-uke)  Siste finishen har liksom latt vente på seg, og dermed har bildene også det. Men nå er jeg lei av venting, så jeg legger i hvert fall ut spisestua nå. Så får vi se om resten kommer før eller etter ferdigstilling…

Jeg er knallfornøyd med resultatet! Elsker tapeten og gulvet. Og lampa. Hva synes du? 🙂

 

8 kommentarer

8 thoughts on “Spisestua – oppussing

  1. fjellgeitbundingen: Tusen takk! Kjekt å høre!
    Men jeg må ikke ta hele æren selv! Thomas er enda flinkere enn meg. Men lampa, den skal jeg faktisk ha æren for 😀

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *