Sunrise in Marrakech

Categories G Reise og ferie

En av dagene i Marokko våknet jeg grytidlig av de spesielle bønneropene. Det resulterte i at jeg stod opp før klokka seks. Så jeg tenkte at jeg like godt kunne se soloppgangen. Det ble en litt lengre venting enn jeg hadde regnet med, men sola kom til slutt! Og i tillegg ble jeg kjent med to norske som også hadde tatt seg en tur på takterrassen i morgentimene (in mor med ei lita jente). 

Det var så mye dis i lufta, at sola var trillrund, og jeg kunne se direkte på den uten å bli blendet!

En veldig fin og litt annerledes soloppgang. Et av mine favoritt-naturfenomener 🙂


Bildene er uredigerte. Hvor lenge er det siden du så en soloppgang? 🙂
 

3 kommentarer

3 thoughts on “Sunrise in Marrakech

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *