Gjenoppdaget bilderedigering

Categories N Foto

Jeg tar meg nesten aldri tid til å redigere bildene mine lenger. Jeg jobber mer for å få de fine med en gang. Men det er ikke til å stikke under en stol at så godt som ALLE bilder kan bli bedre etter en liten runde i photoshop. I går fikk jeg plutselig litt lyst til å prøve meg igjen; det er jo nokså gøy å forvandle bilder til det vakrere. 

Jeg plukket ut noen stemningsfulle bilder fra i sommer. Håpet er at jeg klarte å gjøre dem enda mer stemningsfulle…

 

FØR:

 

ETTER:

Bildet er mindre blått, og har mer realistiske farger. I tillegg er hunden gjort noe skarpere, og de utbrente søppelposene i forgrunnen er tonet noe ned. 

 

FØR:

ETTER:

Her har jeg fjernet noen unødvendige detaljer på begge sider av bildet, og lagt på litt ekstra tåkedis, samt forsterket fargene i naturen. 

 

Dersom du blogger, pleier du å redigere bildene? 

 

3 kommentarer

3 thoughts on “Gjenoppdaget bilderedigering

  1. Flotte bilder! Pleier somregel å justere litt på på de fleste bilder. Alt ettersom hvordan bildene er i utgangspunktet, noen får mer behandling enn andre:))

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *