Min første joggetur (og andre mål og forventninger for året)!

Categories B opplevelser og hverdagsliv

I dag morges var jeg skikkelig sliten. Det henger nok sammen med at jeg klarte å gjennomføre årets første joggetur i går! Jeg har satt med det overkommelige målet å jogge (eller trene) to ganger i uka i Januar. Første uka var jeg syk, så jeg har satt et mål på minst fem ganger (så kan man alltids gjør mer). 

Jeg synes det er utrolig viktig å sette seg mål som man faktisk kan klare. Det høres kanskje ikke mye ut å trene fem ganger på en måned, men i forhold til hva jeg trente før jul, er det et stort skritt i riktig retning. Jeg tror mange er litt for optimistiske, eller strenge med seg selv, og at det fører til at de gir opp. Det er i hvert fall det jeg ønsker å unngå, samtidig som jeg vil pushe meg litt videre. 

Men så er det jo ikke bare helsemessige mål jeg setter meg heller. Jeg har som mål å få et bedre bønneliv. I tillegg har jeg bestemt meg for å lese Nye Testamentet en gang til i år  (i en ny oversettelse). 

Jeg har også en flytende plan om å studere litt deltid til høsten igjen. Så året fylles fort opp med nye planer. Nå starter vi i gang med begge LIFEgruppene, coachingen, og ungdomsarbeidet i menigheten. Hverdagen tikker i gang, og skrur gradvis opp aktivitetsnivået. Og så har jeg en stor gulerot som venter på meg i slutten av februar: Reise til Marokko med Andrea!! 

Bilderesultat for marrakech

BildeKilde

6 kommentarer

6 thoughts on “Min første joggetur (og andre mål og forventninger for året)!

  1. Flink du er 🙂 Supert å være i gang. Spennende å lese splitter ny versjon. Her har jeg en annen versjon enn den som var før som jeg liker godt. Vi prøvde å lese bestefar sin bibel her om dagen. Ikke like enkelt det 🙂

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *