Julekvelden

Categories D Familie

På julaften i år, var vi hos Thomas sine foreldre, Bente og Eivind. Maten var helt fantastisk, og det var utrolig koselig å feire med så mange små. Hele fem tanteunger som laget liv i leiren! 

 

Thomas var julenisse, og da nissen kom, var det en som ikke skjønte bæret, en som skjønte litt for mye, en som begynte å hylskrike, og to som ble kjempeglade! Ikke rart to-åringen var skeptisk til denne nissen, da. Sjekk de brillene, og den nesa! Det lyser jo av sluhet og bedrag.

En nydelig kveld med skikkelig julestemning! Og gaver fikk jeg også! syting, klær og husting. Den beste gaven i år var fra pappa, så den fikk jeg litt senere, men det var en Overlock-maskin! Nå gleder jeg meg masse til alt jeg har tenkt til å sy!

(Sjekk gavehaugen under det treet, da!!)

Og Både-og til middag. Ribbe og Pinnekjøtt. Så er alle fornøyde. 

Godt nytt år, da dere! 🙂

2 kommentarer

2 thoughts on “Julekvelden

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *