Det handler om å gi

Categories O interessa

Julen er en tid som handler om å gi. Vi vet jo at det ikke skal handle om å få, men det kan lett komme i fokus allikevel. Jeg vil utfordre i dag, til å gi noe som ikke kan “returneres”. Gi noe som ingen kan betale tilbake. 

Vi feirer jul fordi Gud gav sin kjæreste sønn for oss. Jesus gav livet sitt for oss. Jeg startet juleferien min med å gi bort flere dager av min tid til å være flyttehjelp for min bror. Lillebror gav bort en mengde møbler til flyktning-familier i fra Eritrea. Julen er en tid for å gi; ikke glem det. De neste dagene har du enorme muligheter til å gi tid, kjærlighet og gode ord til dine nærmeste!

 

 

4 kommentarer

4 thoughts on “Det handler om å gi

  1. sølvi waage: Tusen takk! Vi satt i bil nesten hele dagen 🙂 Var ikke så værst, men blir i hvert fall en enda bedre andredag 🙂
    God jul til deg og dine også!

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *