Nå gleder jeg meg veldig til helg! Uka uten Thomas (når han jobber kveldsskift) er alltid litt mer langvarig enn ellers. I morgen er det planleggingsdag. Det er mer avslappende enn lærer-hverdagen (ikke så mye som forventes av meg), men også mer kjedelig og ensformig. I kveld skal jeg på to spennende møter. I morgen skal vi og Thomas finne på noe sammen. En av de tingene jeg har veldig i hodet akkurat nå, er at jeg skal tale på ungdomsmøte på lørdag. Det blir utrolig gøy, spennende og litt skummelt. 

På hobbyfronten har jeg fått ferdig et stort prosjekt (kommer snart på bloggen), og startet med å strikke et mindre prosjekt igjen. Sying er helt stoppet akkurat nå. Jeg har også fått tegnet litt, lest en hel del, og ellers hatt fokus på jobben. Hva driver du med disse dagene?


 

1 kommentar

1 thought on “Snart helg!

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *