Litt hverdagsbabl

Categories B opplevelser og hverdagsliv

Denne uka er godt i gang. Og plutselig gikk det opp for meg at det bare er en uke til før vi skal reise til London! Tenk det! Det er så utrolig lenge siden vi bestilte, at det virker helt merkelig at vi skal reise snart. Men det blir utrolig deilig å ha litt tid alene sammen med mannen, og å oppleve masse nytt i fantastiske London! 

Jeg er kjempegira på shopping, så det passer egentlig veldig dårlig at vi tømte sparekontoen da vi kjøpte bil i begynnelsen av måneden… Jeg drømte helt seriøst om shopping for to netter siden! Det var en herlig drøm som innehold masse godteri, masse fine ting, og en frigjørende  “jeg tenker på konsekvensene senere”-mentalitet. Dessverre kan jeg ikke ha den samme holdningen i virkeligheten. I hvert fall ikke helt. 

Ellers benytter jeg dagene til bok-lesing og strikking. Strikkeprosjektet går stadig framover. Jeg får også tid til å treffe litt venner, og gå tur med hunden. Husarbeid og trening blir nedprioritert. 

 

7 kommentarer

7 thoughts on “Litt hverdagsbabl

  1. Hei, må kanskje handle på kredittkort da, og det er jo kiipt etterpå, så da er kanskje løsningen å kun kjøpe ting som er ting du ellers ville brukt penger på siden. Tenker da at du kan kjøpe julegaver, men ikke bruke mer penger enn det du har råd til å bruke på julegaver siden. Du kan finne ting, og kanskje du og Thomas kan ønske dere noe fra hverandre i fra London. Lykke til.Så tilbakebetaler dere det ved neste lønning, og eventuelt lever litt gnagert..

  2. fjellgeitbundingen: Hehe, ja 🙂 VI bruker nesten alltid kredittkort – får bonuspoeng! Også er det bedre sikkerhet 🙂 Men det går nok på et vis. Lønninga kommer mens vi er på turen 🙂

  3. RebeccaHasselgard: Det gjør vi 🙂
    Har du noe gøy å anbefale?
    Steder å shoppe/være? Og ting å se (uten de helt typiske turist-tingene)…

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *