Cowboybryllupet til Daniel og Kristina

Categories U Bryllup

Nå var det lenge siden jeg hadde vært i et bryllup, så jeg gledet meg veldig. Fikk også en liten a-ha opplevelse om at jeg kun har blåe kjoler å velge i (var tre bryllupsaktuelle, alle blå). Så til neste bryllup skal jeg prøve å få meg en ny en. Vielsen var kort, enkel, og søt – helt perfekt med andre ord! Brudeparet var nydelig, og vi koste oss. 

Mellom vielse og fest hadde vi tre timer å slå i hel. Vi fikk is og selskap hos et vennepar i nærheten – noe som også var veldig koselig! Etterpå ankom brudeparet gården med cowbowhatter, cowboyboots, hest og kjerre. Bryllupsreisen går selvsagt til statene. 

Barneaktivitetene var litt andre enn det vanlige “tegnebordet.” Det oppdaget jeg fort. Men da jeg sa til en liten gutt at han måtte være forsiktig oppå der, svarte han med å hoppe rett ned, en høyde som var to ganger hans egen. Det fikk meg til å innse at jeg må få barn før jeg blir for gammel og nervøs 😛

Bunadgjengen hadde så klart med smarttelefoner og kamera. 

Kaninen tjente som en av underholdningsinnslagene. Spesielt for barna. 

Fikk egentlig masse fine bilder av barna, men liker ikke å legge ut barn, når jeg ikke kjenner dem så godt, og vet at det er greit for foreldrene. Så det får klare seg med disse. 


 

Alltid stas med bryllup! Det er ekstra kos nå de siste to årene, for bryllup får meg til å tenke tilbake på min egen store dag. I år har jeg enda ett å se frem til i høst 🙂 

0 kommentarer

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *