En dag som ble litt for mye…

Categories B opplevelser og hverdagsliv

Det skal ikke alltid så mye til at en dag tipper over i fra god til dårlig. Jeg skal ikke gjøre det til en vane å skrive negative sutre-innlegg,  men gårsdagen lærte meg faktisk noe. 

Det begynte ganske bra med at jeg våknet tidlig, og hadde god tid på morgenen. Vel, det var kanskje en underdrivelse. Jeg våknet klokka fem, og skulle ikke på jobb før ni. Slappet godt av, og fikk gjort mange småting. Og til slutt bestemte jeg meg for å gå til jobb i stedet for å sykle, siden jeg hadde så god tid. Det første negative som skjedde, var at jeg måtte være på jobb to timer lenger enn jeg hadde tenkt. Det ble litt stress, men helt ok. Så når jeg sluttet klokka fem (om ettermiddagen nå), hadde jeg en halvtime til å lage og spise middag før jeg skulle ha et lite besøk av Miriam. Vi hadde det veldig koselig, og fikk gjort mye, men så var det plutselig bare fem minutter til neste møte; for ledere på teamturen (kom ett minutt for seint). Det varte til halv 10, og så måtte jeg få handlet melk og brød før butikken stengte. Det var vel da jeg kjente det. Alle disse kjekke og positive tingene hadde glidd umerkelig over i en dunkende migrene. Stakkars Thomas fikk bare sure svar og “hysjing” da jeg kom hjem, og jeg siktet meg inn på senga så fort som mulig. 

Drømmer meg bort hit, jeg….

 

Så dette lærte meg vel noe om å ha det så travelt. Da blir alle de fine, kjekke tingene til noe slitsomt. Og en dårlig nyhet blir plutselig helt forferdelig. I dag vil jeg ta meg litt mer tid til å slappe av. Kjenner at det må være litt roligere noen dager… 🙂

3 kommentarer

3 thoughts on “En dag som ble litt for mye…

  1. Henriette Celin: Ja, i dag skal jeg bare litt på jobb, og så har jeg hele kvelden ledig til å være sammen med Thomas 🙂 Så det blir godt!

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *