Ukens bibelvers – et pust i bakken

Categories B opplevelser og hverdagsliv

Nå er jeg i den situasjonen at jeg har masse å blogge om, men lite tid til å gjøre det. Om en liten halvtime skal vi av sted i trippel bursdag, og hele gårsdagen gikk bort til bryllup. Blogginnleggene får komme etterhvert, når tiden strekker til. Men jeg vil allikevel bruke litt tid nå, og dele ukens bibelvers med dere.

Denne uken vil jeg dele 1.kor.1.9.

 Gud er trofast, han som har kalt dere til fellesskap med sin Sønn, Jesus Kristus, vår Herre. 

 

Vi er kalt til felleskap med Ham! Og det er det beste livet man kan ha. Fellesskap med Han som skapte oss, som planla oss, og som elsker oss! Jeg vet at jeg er kalt til å elske andre mennesker, og jeg vet at jeg er kalt til å gjøre disipler, slik det står i misjonsbefalingen. Men noen ganger glemmer jeg det viktigste kallet: kallet til å tilbringe tid med min Far og Skaper. Kallet til å bare henge med Ham – som en god venn, og en god Far. Dette har jeg blitt spesielt minnet om i det siste…

Nå har jeg egentlig mest lyst til å synke sammen i en god sofakrok med bibelen og notatboka. Men nå er det bare et kvarter til jeg må komme meg ut i bilen med gaver og kjole og styr. Jeg og Thomas får heller ta en liten Hellig stund med Herren i bilen 🙂

0 kommentarer

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *