Her var jeg på søndag

Categories D Familie

Med mannen i Tyskland, var jeg alene i barnedåp. I den grad man kan være alene sammen med en hel haug med folk, da. Vår lille, bitte nevø William skulle døpes. Er han ikke søt, vel? 🙂

 Mor og barn…

 

Ekstra gøy at jeg var med på å sy dåpskjolen (kun underskjørtet, da, men).

Vi tenner et lys for William, for at han kan lyse vei for andre i mørket!

 Søskenbarnet Liam var også tilstede. Det er like før han begynner å gå nå, så han krabber i rekordfart til alt som ser spennende ut ^^

 Vilde (søster til dåpsbarnet), Liam, og Adrian (søskenbarn). Det er så rart. Lille Vilde, som kun var 4 år da jeg ble sammen med Thomas. Nå er hun nesten tenåring! 

Liam og bestefar

Kjernefamilien 🙂 (noen mer fornøyde enn andre)

Dåpsbarnet, foreldre, tanter og onkler. Den gale tanta er nummer to i fra venstre. 

En koselig dag! 🙂

1 kommentar

1 thought on “Her var jeg på søndag

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *