DIY truse

Categories A Hobby

Denne blonde-hipstertrusa er kjempeenkel å lage. Da jeg så filmen (HER) måtte jeg bare prøve det! Så jeg bestilte en blonde på ebay (søk på lace 6″, men pass på at den er elastisk, ellers blir det ikke så behagelig) og laget den på en liten halvtime. Stoffet kostet meg kun 15 kr! De selger også lignende blonder på stoff og stil. Til den prisen får du 3-5 truser for 65 kr! 

Synes den ble ganske søt, stoffet er kjempe-behagelig, og etter første gangs bruk gir jeg den en 4 av 6 på karakterskalaen 🙂 

Jeg likte prosjektet fordi det var så enkelt! Man trenger ikke en gang symaskin, hvis man ikke har. 

Vil du prøve å lage en lignende?

3 kommentarer

3 thoughts on “DIY truse

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *