Småsyk, hageglede, og andre gleder :)

Categories B opplevelser og hverdagsliv

Siste dag i påskeferien, og jeg er slitnere enn jeg var da den startet. Den dumme forkjølelsen suger ut kreftene mine! Men det blir jo ikke så verst å komme i gang igjen heller. Jeg får bare se sånn på det… Og jeg kjenner jo at jeg savner elevene litt. Men det er veldig moro å treffe dem utenfor skolen også 🙂

I hagen begynner det å bli vår. Jeg elsker å ha stor hage! Løkplanter popper opp både her og der for tiden! Jeg har også sådd en del frø som jeg gleder meg over å se vokse. Det er faktisk utrolig tilfredsstillende å se at noe jeg har plantet selv, vokser. Nå, når jeg jobber litt i planteskolen finner jeg jo utrolig mye som jeg har lyst til å ha i hagen. Første investering blir nok ei god saks, og et par klematis med nydelige blomster som kan vokse oppetter muren vår. 

Selv om jeg er sliten føler at jeg har brukt dagene godt. Fredag var vi på hytta til en Renè og grillet og skøyt leirduer, før vi var på middag og filmkveld hos Caroline senere på kvelden. Lørdag jobbet jeg, og hadde besøk av Bente på kveldsfilm. Søndag: Jobb, middag hos svigers (deilig påskelam!) og filmkveld med mannen min. I dag skal jeg også jobbe, så skal jeg treffe Andrea, før vi skal opp til Kim en liten tur, før jeg og Bente skal sy skjørt. GOD PÅSKE (for siste gang :/ )

 

2 kommentarer

2 thoughts on “Småsyk, hageglede, og andre gleder :)

  1. Nydelige bilder! Jeg har også sådd og tar stadig runder i hagen for å se på endringene der. Nå er det endringer fra dag til dag 🙂 Jeg våknet med sår hals og vondt i hodet i dag, så jeg er ikke helt klar for jobb i morgen. Det blir kjekt å se igjen elevene og høre hva de har gjort 🙂

  2. dandilion: Ja, det er så kjekt med hagen 🙂 Håper arbeidsdagen går bedre enn ventet for oss begge da 🙂 Er hardt å komme i gang, men går stort sett greit når man er i gang 😉

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *