Helgene går så alt for fort! Denne uka var litt tung – jeg tror kroppen har kjempet mot sykdom, så på torsdag måtte jeg faktisk gå hjem fra jobb. Men etter at Thomas bad for meg, sovnet jeg noen timer, og var mye bedre da jeg våknet. Og uten å spy, heldigvis.

Etter en lang og hard uke har jeg hatt en koselig venne- og familiehelg. Fredag gikk jeg tur med hunden, og hang litt med mamma og bestemor, før jeg og Thomas og Bente hadde en hyggelig avslutning hjemme hos oss. Lørdag var vi på besøk hos foreldrene til Thomas (pluss Janne og de to søte tanteungene) før jeg traff igjen gamle-bestevenninna Monica som jeg treffer alt for sjelden. Til slutt avslutta vi kvelden på ungdomsmøte på Betania med masser av koselige folk! 

Så det var ukas oppramsing av helg. Nå skal jeg bruke morgenen til å slappe av, før jeg finner noen jeg klarer å overtale til å gå en skikkelig søndagstur. Såklart etter gudstjeneste. 🙂

Shake it  Denne jenta er nok ikke vanskelig å be, nei. 

 
3 kommentarer

3 thoughts on “Helg = Lykke

  1. Så herlig hun er!
    og koselig med familie og vennehelg.
    Det å se igjen en god venninne man ikke får sett så ofte ellers er veldig kjekt^^
    Håper du får søndagsturen din da. Ha en fin dag 😀

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *