Helt til topps!

Categories E Natur og Turer

På mandag fikk jeg endelig med meg noen (Ida) på en skikkelig topptur – og det er så sinnsykt lenge siden! Hele dagen fikk meg bare til å innse hvor godt jeg liker å gå tur – spesielt i skog og mark. Sola skinte varmt i ansiktet – en glødende påminner om hvor mye tid vi hadde på å komme oss til topps, og ned igjen før det ble mørkt. 

Et lite pust i bakken er viktig for utrente tur-newbies 🙂

Og nyte sola måtte vi også gjøre 🙂

På toppen så vi solnedgangen mens vi drakk kakao. Da sola var nede, og koppen tom, fikk vi fart i rumpa. Nå gjelder det å komme seg ned fra fjellet før det blir mørkt! Og jammen klarte vi det også. FOR en nydelig dag med ei god venninne! Dette vil jeg ha mer av fremover 🙂


HERLIG 🙂

1 kommentar

1 thought on “Helt til topps!

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *