Thin blue line

Categories H bok

“Unlocking your potential and realising your dreams .”

Boktittel: Thin Blue Line

Forfatter: Christine Caine

  

Innhold: Boka handler om å realisere sine drømmer og sitt potensiale. Christine bruker sin graviditet som et bilde på prosessen man går gjennom når man er “gravid med” en drøm for fremtiden. For at drømmen skal bli født er det enkelte forhåndsregler som må tas, og en del ting som må gjennomgås.

 

Min mening: Boka var sånn midt på treet for meg. Christine skriver forståelig, og bruker gode beskrivelser, men tema traff meg ikke sånn skrekkelig. 

Terningkast: 4. Traff meg ikke helt, men har mange gode poenger. Jeg anbefaler den til kristne som trenger å vokse, og kanskje trenger en visshet i hva som kan være din drøm i livet. 

BildeKilde

 

Jeg ble nok enda mer imponert av boka Ungdomsarbeid av samme forfatter. Christine Caine er et fantastisk menneske, og har mye bra å komme med. Hun er virkelig et forbilde – og hun har virkelig vokst til det potensialet som bare Gud kunne se i fra begynnelsen av. 

0 kommentarer

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *