Tiden må bare strekke til…

Categories B opplevelser og hverdagsliv

Det er kun to dager igjen av uka, og tiden strekker ikke til. Før vi reiser på  lørdag, skal vi rydde huset, pakke, rydde bilen, bli ferdig med alt av bandøvelser og møter. Og det er liksom bare ikke nok tid til å få gjort alt. Men ok. En dag av gangen. I dag skal jeg på jobb, til legen, på øvelse med lovsangsteamet, og så på ungdomsstyremøte. Så er det leggetid. Må få skvist inn noe spising, og helst husarbeid innimellom hvis det går. 

I morgen har jeg litt mer fritid. DA skal alt resten gjøres. Heldigvis har vi fått pass for hunden (mamma) og mine nye kjæledyr: sea monkeys’ene (Andrea). Så dyrene lider ingen nød. Skal forresten vise dere sea monkeys’ene når de bare har blitt store nok til å ta bilder av. De er noen søtinger 😀 haha!

Nå gleder jeg meg skikkelig til en ferietur med mannen min 🙂

0 kommentarer

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *