Og så kom sommeren

Categories B opplevelser og hverdagsliv

Når sommerferien var over, og skolen startet opp, da kom sommervarmen og sommerværet endelig. For min del har det ikke blitt så enormt mange muligheter til å nyte været ute. Men jeg er takknemlig for hver dråpe med sol jeg kjenner. 

 

Nå var det akkurat på sin plass med helg. Jeg trengte et par dager til å komme meg, og til å gjøre litt hva-jeg-vil. For ikke å snakke om å få styrke til å ta oppvasken som tårner truende høyt på store deler av kjøkkenbenken.

 

Helga brukes også til menighet. Vi har kickoff for ungdomsmøtene i kveld. Og i går var vi på kickoff i Flekkefjord og spilte med lovsangsteamet for ungdommene i nabobyen. Moro med mye musikk – og spesielt nå når vi har brukt ferien godt til å øve inn noen nye, gøye sanger 🙂

 

Jeg avslutter dette merkelige innlegget med et bilde av mitt favoritt-ugress, som minner meg på at ikke alt uønsket (som f.eks. ugress) er stygt. Og dessuten at noen pene ting kan være kvelende og usunne. 

Hva bruker du det fine været til?

1 kommentar

1 thought on “Og så kom sommeren

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *