På fredag var min første dag i den nye jobben som lærer. Eller det vil si. Jeg føler ikke at jeg begynner å jobbe skikkelig før på onsdag, når elevene kommer. Men i hvert fall så kjenner jeg at jeg gleder meg skikkelig til å komme i gang. Dette blir et vanvittig spennende år! 

Lørdag var også en fin dag. Vi hadde besøk av svogerfamilien; bror til Thomas, dama, og tre barn. Alle sammen fikk løksuppe – noe som var veldig spennende om de ville like. Men det gikk bra 🙂 Senere på dagen var jeg og Thomas en bud-tur til Moi for mamsen, og avsluttet kvelden sammen med gode venner på nachos-kveld. Det er helt rart å tenke på at ferien er over nå. Jeg har jo nesten ikke vært på skolen siden starten av april – tidenes lengste ferie! (jobbet hjemme til midten av mai, da). Godt at jeg er blitt lærer, så jeg ikke trenger å si helt farvell til lange ferier enda xD

I dag er det søndag igjen. Planen for dagen er søndagsmøte, litt jobbrelatert lesing, og en del sying 🙂 

1 kommentar

1 thought on “En ny æra

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *