Sy din egen shorts til sommeren!

Categories A Hobby

Nå har jeg prøvd meg på å sy min første shorts! Eller. Når jeg tenker meg om er ikke det helt sant. Jeg prøvde en gang tidligere, men da kom jeg ikke lengre enn klipping… Uansett: Nå tok jeg mot til meg, inspirasjon fra youtube, og stoff fra loppemarked, og satte i gang. 

 

Video med fremgangsmåte (hvordan du lager mønster til deg selv, og hvordan du syr shortsen) finner du HER. Knappene kjøpte jeg på ebay (HER). I tillegg trenger du en strikk til å ha i livet. Fremgangsmåten var enkel å forstå – men jeg angrer på at jeg ikke laget meg større lommer. Uansett veldig praktisk med en high-waist shorts med lommer nå til sommeren! Så det er store muligheter for at jeg vil sy flere sånne i fremtiden. Med knapper og strikk kostet denne shortsen mellom 20 og 30kr å lage, siden stoffet var så billig. 

 

Har enda bare fått bruke shortsen en eneste dag. Selv om sola er her nå, har ikke varmen fulgt med. Så vi hutrer og fryser i 12 grader om dagene, mens vi later som om det er sommer mellom vindkastene…

#sy #diy #symaskin #hobby 

3 kommentarer

3 thoughts on “Sy din egen shorts til sommeren!

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *