Hjemmesydd regnbukse

Categories A Hobby

Nå har jeg endelig fått somlet meg til å få sydd regnbuksa som passer til regnjakken. Det drog lenge ut fordi jeg klippet feil, og måtte kjøpe en sur halvmeter ekstra med stoffet. Og så manglet jeg strikk til livet. Men omsider var motivasjonen tilstede samtidig som alle materialene, og jeg fikk sydd ferdig settet. Noe som ikke var feil denne regnfulle våren vi har hatt. Jeg har allerede fått testet det flere ganger!

 

Noen har spurt om det ikke lekker i sømmene, men jeg har ikke merket noe til dette. Det går an å kjøpe noe til å smøre på, men jeg synes ikke det er nødvendig til hverdags-bruk. Jeg har i hvert fall aldri merket noen lekkasje de gangene jeg har brukt jakken. 
Stoff og mønster er kjøpt på stoff og stil. Fremgangsmåte med bilder for jakken finner du HER.

3 kommentarer

3 thoughts on “Hjemmesydd regnbukse

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *