Shopping og Stranda i Barcelona

Categories G Reise og ferie

Barcelona skal være en veldig fin by å shoppe i. Men siden vi bare hadde èn fridag måtte vi prioritere. Så da prioriterte vi Primark! All shoppingen ble egentlig gjort på primark, og i tekstilgata. Men det var fint. Og Primark er jo rette stedet å være på når en skal shoppe! Jeg kjøpte meg kosebukse, treningstopp og t-skjorte. Også undertøy. Jeg liker undertøyet fra Primark så godt!

 

Etterpå ville vi ta oss en tur ned på stranda. På veien møtte vi på disse snåle trærne. Noen som vet hva det er? Har bilde av fruktene også nedenfor her…

 

Vi tok nok ikke raskeste veien til stranda, men frem kom vi. Og temperaturen var perfekt til å dyppe beina litt uti, og vasse langs strandkanten…

 

 

Da vi skulle tilbake, gikk vi en annen vei, og fant en gøy leke. Hoho!

Vi gikk rundt dyreparken – jeg fikk aldri vært inne der, så det er enda en grunn til at jeg vil tilbake til Barcelona. 

 Til slutt kjøpte vi oss en herlig is. Min favoritt i løpet av turen ble after-eight-is. For en oppfinnelse! 🙂 🙂 🙂

 

1 kommentar

1 thought on “Shopping og Stranda i Barcelona

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *