3 ting jeg pleier å drømme om

* At jeg forsover meg til noe viktig, for eksempel første dag i praksis eller eksamen.

* Spill. Blandt annet The Sims og Minesveiper xD

*Skikkelig crazy ting, som en skog på en båt hvor jeg danset helt vilt med ei venninne. Eller at jeg hadde en nyfødt baby (min) med meg på dykkerkurs, og nesten glemte ungen. 

 

3 ting jeg pleier å si

* Psyko! (altså: /Saiko/)

* Nice to see you!

* Null stress.

 

3 ting jeg pleier å tenke

* Jeg gleder meg!

* Hvorfor kan aldri Thomas rydde etter middagen?

* Hva skal jeg finne på for noe kjekt i dag?

3 ting jeg elsker å gjøre

* Treffe venner – både en, eller mange om gangen er fint.

* Gå tur i skogen.

 * Kreative ting som å sy, strikke eller male. 

 

3 ting jeg ønsker skal skje i løpet av året

* At jeg føler mestring når jeg begynner å jobbe til høsten.

* At Thomas gjør noe spesielt for å overraske meg. 

* At jeg får reist til et nytt land

 

3 ting som jeg bestiller fra utlandet

* Stoff. Typ tekstiler.

* Hobbyting. Bånd, knapper, synåler og alt mulig.

* Klær. Spesielt kjoler, topper og treningstøy. 


 

3 ting som lukter fantastisk

* Parfymen min fra Victorias Secret

* Varm asfalt når det begynner å regne 

* Ville blomster som kaprifol, syriner og liljekonvall

 

3 ting jeg vil bli bedre på

* Spise sunt.

* Sy – spesielt klær.

* Lage mat som er variert og spennende.

 

3 ting som er typisk meg

* Mange baller i luften – alltid en plan eller fem for dagen.

* Kamera er alltid med.

* Synger alltid på en sang inni hodet. (Nå: Can’t stop your love)

3 ting dere kanskje ikke vet om meg

* Sinnsykt dårlig retningssans

* Sovner alltid mens jeg ligger på venstre side, krøllet litt sammen. 

* Flytter i juni – vi har kjøpt hus!

Bildet er lånt fra finn.no


3 ting jeg kjøper på ferie

* Hobbyting og småting. Kulepenner, gavepapir, garn, og andre nyttige ting jeg kommer over.

* God mat og masse snop

*Klær. Jeg handler sjelden klær i Norge.

Ble inspirert til å skrive dette innlegget av Egeo. #5ting #3ting 

2 kommentarer

2 thoughts on “Tre ting!

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *