Guds Makt ved Lovsang

Categories H bok

“Vi takker Gud, ikke for det vi venter skal skje omkring oss, men vi takker Ham for hva han er, og for hvordan vi har det nettopp nå.”

Forfatter: Merlin R Carothers

Boktittel: Guds makt ved lovsang

 

Innhold: Merlin setter fokus på hvor viktig tilbedelse og takknemlighet er i livene våre. Han forteller mange egne erfaringer, og forklarer enkelt og fengende hvordan en kan overgi livet sitt enda mer til Gud. Og endelig få de bønnesvarene man alltid har bedt om. 

 

Min mening: Denne boka leste jeg ut på to bussturer. Den var lettlest, og overraskende bra til å være så gammel. Jeg fant den i mammas bokhylle, og fant senere ut at den var gitt i gave til min oldemor da hun ble 70 år. Artig 🙂 I hvertfall likte jeg boka, ja. 

 

Terningkast: 4. En virkelighetsnær bok, og en god påminnelse i hverdagen som kristen. Jeg anbefaler den til deg som er kristen.

 

 BildeKilde

#bok #bokanmeldelse #bokanbefaling #bøker #anbefalt #anbefaling

 

 

5 kommentarer

5 thoughts on “Guds Makt ved Lovsang

  1. Emma Olsen: En enda bedre bok om lovsang er The Heart of Worship som er skrevet av Matt Redman 🙂 Den er på norsk, selv om tittelen hinter til noe annet:P

  2. Er den å få tak i ennå?
    Jeg skulle gjerne hatt noen eksemplarer
    hvis jeg får vite hvor jeg kan finne den.
    Ei fantastisk bok som endrer holdninger og livskvalitet!

  3. Ser ut som den er vanskelig å få tak i på norsk, men de har den på engelsk på amazon.co.uk. Søk på power in praise (det må da være den samme?)
    Jeg lånte den av mamma.. Kanskje du kan finne den på et bruktmarked?

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *