Oppskriften er ikke hemmelig :)

Categories E Natur og Turer

Lørdag er en helt fantastisk dag. Det er midt i helga – god tid, og mange muligheter. Og i går var en spesielt fantastisk lørdag. Her er oppskriften på min gode dag:

* Den startet ganske tidlig med at Andrea kom ned for å trene. Vi tok en halvtimes trening som virkelig kjentes, og følte oss tipp topp etterpå! Det er så godt å kjenne slitne muskler etter en liten morgentrening – man får liksom bare mer energi – og mye bedre samvittighet. 

* Så fikk jeg tid til noen timer på jobb i planteskolen. Vi pakket ut nye varer, og det var mye kunder – noe som alltid er kjekt. 

 

* Lillebror er på besøk og overnatter hos oss. Han var med til mamma, og vi tok en tur oppom bestemor etterpå. Og så laget vi middag – kylling og ris. Som alltid er det kjekt med middagsgjester – det blir liksom mye mer oppmuntrende å lage mat til flere personer. 

* Vi slappet litt av med å se på serier – noe jeg sjelden tar meg tid til. (blir altfor fort avhengig, og har så mye annet å gjøre hele tiden)

* På ettermiddagen kjørte jeg, Thomas, Anders, Kim og Andrea til Linepollen – en koselig badeplass – for å grille. Sola skinte, temperaturen var ok (når vi bare løp litt rundt med jevne mellomrom), og stemningen var kjempegod 🙂 

 

* Etter turen samlet alle seg hjemme hos oss. En etter en gikk guttene å la seg. Men jeg og Andrea ble sittende å tatle til midnatt. Alltid kjekt med jentetid 🙂

 

Og til slutt har jeg bare krydret dette innlegget med enda flere bilder i fra turen. Siden det kun var da jeg faktisk tok bilder 😉 Jeg håper at DU også har ei nydelig helg 🙂

 

4 kommentarer

4 thoughts on “Oppskriften er ikke hemmelig :)

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *