To store kunngjøringer på en gang!

Categories B opplevelser og hverdagsliv

Jeg har hatt lyst til å fortelle dette en stund nå, men jeg holdt meg i skinnet til det var helt sikkert. I går ble papirene undertegnet, og vi skal altså kjøpe oss hus! Det nye huset ligger fem minutter i fra leiligheten vi bor i nå. Det er mye større plass, mye mer praktisk og solrikt, og veldig mye mer arbeid som må gjøres. Vi har visselig kjøpt oss et oppussingsprosjekt. Da kommer det godt med at mannens favorittprogrammer på TV er oppussings-programmene. Så det skal nok bli en ordning på greiene etterhvert. 

 

Kunngjøring nummer to er den lille nevøen min som kom til verden i går morges. Rett etter jobb reiste vi inn for å besøke den nyfødte 🙂 Utrolig koselig, og veldig spennende 🙂

 

I gave fikk lille baby en hjemmesydd bukse, en hjemmestrikket genser, og en smikke. Smikken kan du kjøpe HER. (ca 12kr). Kjempesøt!!

Jeg nyter alt det spennende som skjer rundt meg for tiden – samtidig prøver jeg å nyte hverdagen til det fulle. Nå har jeg også begynt å male igjen – og det var faktisk ufattelig herlig. Det er som om jeg har manglet noe i den laaange pausen (har nesten ikke malt noe skikkelig siden VGS). 
Til min store frustrasjon er jeg i praksis, og har så godt som ingen fritid til å male videre. Så i mellomtiden får bare staffeliet stå i stua en stund til…

 

7 kommentarer

7 thoughts on “To store kunngjøringer på en gang!

  1. Så gøy! Både med huset og den lille. Gratulerer så mye 😀 Min store drøm er også å kjøpe et hus (på landet med en fjøs og et naust og uthus jeg han huse gjester i, hehe) 😉 Lykke til med oppussingen! Godt å kunne sette sitt eget preg på hjemmet sitt vil jeg dro.

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *