DIY – Redesign til veske

Categories A Hobby

I år har vi hatt en skoleoppgave hvor vi skulle Redesigne gammelt stoff, og lage en veske. Jeg må innrømme at jeg holdt meg litt til det kjente og kjære – og valgte å redesigne et par jeans – det har jeg gjort før. 

Allikevel så er det noe med at man blir flinkere og flinkere, så det er ingen tvil om at dette er den beste veska jeg har laget til nå. Den har skjult glidelås, et nydelig fòr-stoff, og et utall lommer i fòret – både med og uten glidelås 🙂 Du kan se hvordan du lager denne vesken HER


 

Prøvde å vise dere den proffe glidelåslomma inni veska her…

 

Og siden jeg var så godt i gang med å sy, sydde jeg like gjerne en  liten toalettmappe i samme stilen. Det skulle egentlig bli pennal, men ble ikke langt nok (rart hvordan ting krymper når det sys sammen) Oppskriften på denne finner du (på video!) HER

Jeg er fornøyd! Skulle ønske alle skoleoppgaver var som denne 🙂

#DIY #redesign #vesker #sy #symaskin

4 kommentarer

4 thoughts on “DIY – Redesign til veske

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *