Sy deg en svart kjole

Categories A Hobby

For kun 100kr fikk jeg sydd denne flotte, elastiske kjolen som passer til de fleste anledninger, og er veldig behagelig på. Stoffet kjøpte jeg HER. Til mønster brukte jeg t-skjortemønster fra stoff og stil, og skjørtet laget jeg av en sirkel med radius 70cm, og et hull  i midten som passet midjen min. Inspirasjonen kom Herfra.

 Nå liker jeg egentlig ikke meg selv så veldig godt i svart, siden jeg blir så bleik (også på svarteste vinteren også, da). Men alle må vel ha en enkel svart kjole som passer til alt 🙂 Og med et fargerikt skjerf, blir den litt lystigere også. Må også påpeke at grunnen til at jeg ser litt slapp ut på bildene, er at de ble tatt før klokka ni om morgenen. 


#kjole #kjoler #sy #hobby #DIY #mote #klær

3 kommentarer

3 thoughts on “Sy deg en svart kjole

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *