Drømmene mine

Categories M drømmer

Det er helt stille i huset. Som om luften står stille. Mens utenfor er luften i full protest. Vanndråper hamrer på vinduet, vinden uler i kastene. Kontrasten er så stor, og stillheten blir enda mer tydelig. Mørkt og stille og trygt. 

Øynene er halvveis sammenlimt og hodet tåkete fordi det er så tidlig på morgenen. Om natten har små mareritt begynt å dukke opp. Ikke noe skrekkelig, men slitsomme mareritt, eller drømmer som gir meg en liten støkk. I natt ble vi for eksempel nesten ranet for 20 000kr, men oppdaget det i siste liten. Mens forrige gang sleit jeg med et skikkelig irriterende problem på strikketøyet som ikke ville løses. Synes det er rart at jeg plutselig har begynt å huske drømmene mine igjen. Kan det være stress?

Jeg vet ikke helt: er jeg stresset? Jeg tror egentlig ikke det. Jeg gjør mye, men jeg liker det jeg gjør. Føler bare at jeg kunne hatt litt mer tid hvor jeg satt meg ned og gjorde ingenting, uten å få dårlig samvittighet. Dessuten har det jo vært mye å tenke på i det siste. Jaja, det blir godt med helg.

 

2 kommentarer

2 thoughts on “Drømmene mine

  1. God morgen, jeg ønsker deg en fin dag idag :))
    Jeg har begynt på kosttilskuddet ZMA og har så klare og sprøe drømmer, man får en dypere søvn og det merkes :))
    Jeg lager innlegg hver uke med linker til andre som blogger, for å få flere til å se bloggen.
    Klikk deg inn til meg og add meg gjerne :))
    Ellers skriver jeg om alt fra trening,hudpleie til oppdrett av rottweiler og pomeranian :)) Jeg har også ofte give away selv og for de som sponser meg.
    Klem <3

  2. Marita: Jeg er omvendt. Jeg drømmer mer når jeg sover dårlig – typisk når jeg er syk… En fin dag til deg også 🙂

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *