Dette A-mennesket planlegger nyttårsaften…

Categories B opplevelser og hverdagsliv

I dag er det den siste dagen i året. Jeg har tilpasset meg særdeles dårlig til å være lenge oppe i natt. I går stod jeg opp klokka seks om morgenen. I dag klarte jeg å drøye helt til klokka 7. Øsj, akkurat på nyttårsaften er det litt kjedelig å være A-menneske. 

Jeg har noen siste innspurter å prøve meg på også i dag – på noen nyttårsforsett jeg satte meg. Kan avsløre med en gang at jeg ikke klarte alle helt hundre prosent… Men vi får ta en oppsummering på nyåret 🙂

I dag er planen å få ryddet litt. Slappe av litt. Pynte meg en del. Og kose meg masse på nyttårsfeiring på Betania. Tema er  Winter Wonderland. Jeg skal være med å synge på møtet, og ellers blir det kalkun, snacks, underholdning og mye sosialt med gode venner av oss 🙂

Can’t Wait 🙂

3 kommentarer

3 thoughts on “Dette A-mennesket planlegger nyttårsaften…

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *